Akibat Sex Mama Papa

Di sebuah Rumah Setinggan tinggallah sebuah keluarga dengan seorang anak lelaki, si Apit. Pada suatu malam si Papa nak menunaikan tanggungjawap kepada siMama. "sayang, abang nak lagi, yang". "Ya bang... tengok dulu si Apit, dah tidur ke belum?" Mendapat lampu hijau, si Papa terus teriak. "Pit... dah tidur kau pit?." "belum Papa... tengah baca buku."jawab si Apit "Sudah...esok saja, dah malam, tidur!!!!" kata papanya. Kira kira 10 minit lagi, si Papa teriak lagi. "Pit.... dah tidur kau Pit?." "Belum...." jawab Apit dari sebelah. Si Papa naik angin sebab dah tak tahan,bangun dan menuju ketempat si Apit sambil marah dan memukul si Apit. "kau ini Apit,kalau Disuruh tidur....tidurlah!!!"dah ambik ni,satu terjahan keras tepat dikening si Apit sehingga kening si Apit benjol. Esoknya di sekolah si Apit ditanya oleh gurunya, tentang benjol dikeningnya. Berceritalah si Apit dari awal dan akhir sampai dia dipukul papanya. Lalu gurunya pun mengajar Apit "Malam nanti..kalau ditanya lagi,kamu diam saja....ya." "Ya....cikgu". jawab si Apit. Malam tu, dia terdengar Papanya bersembang dengan Mamanya. "Sayang, abang nak lagi.""Ya bang.....tengok dulu si Apit, dah tidur ke belum" "Pit.....dah tidur kau Pit?. Si Apit teringat pesanan gurunya, maka dia diam saja, daripada kena benjol lagi, dia pura-pura tidur. "Apit....dah tidur kau Pit?" ulang Papanya. Apit tetap diam. Kerana tidak ada jawapan, maka Papanya terus mematikan lampu.. jadilah gelap gelita. Si Apit ketakutan setengah mati, tapi daripada benjol, dia menahan ketakutannya. Terjadilah 'pertarungan' antara Papa dan Mama yang tidak diketahui oleh si Apit. Tak lama kemudian si Apit dengar suara Papanya. "Yang...abang nak keluar ni","Yang.... ohhchh mama juga nak keluar ni,,,bang 'kita keluar sama-sama ya bang..ohhh ", Apit dengar suara Mamanya menjawab. Mendengar semua itu dengan serta merta si Apit bingkas bangun dan berteriak menuju kamar Papa Mamanya...; "Apit nak ikutt..Apit nak ikuttt" Dan ...Esoknya....APIT BENJOL LAGI......papa mama dua dua ikut menambah benjolkan Apit yang malang....ooh Apit ..apit,,bukan keluar gik bandarlahh bodoh...mama papamu nak keluar kesorga'yang kau nak ikut kesorga mereka apahal....kesian.

2 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Buat sexs dengan lydiawati (cumi) budak umur 8 tahun

Hai nama ku hc, tak payah nak panjanglah nama,masa tu umur ku 12 tahun..tetapi sejak kebelakangan umur aku 12 tahun itu kemaluan aku sering tegang..selepas menonton secara tidak sengaja video sexs kepunyaan siapa entah yang tercicir....ok..

dimulakan cerita..ada anak jiran dari sebelah rumah aku namanya cumi.umur baru 8 tahun..selalu pergi bermain kat rumah aku..biasanya dia selalu bermain dengan aku..main masak-masak lah,..apalah..kadang kala kami selalu main..lari.lari..
dimulakan kisah..pada satu hari..aku boring gila tak ada pa nak dimain dengan budak cumi ni..dia panggil aku "

Tanpa Nama berkata...

"su hc jom main" katanya...
aku tanya "main apa ?"
dia jawab " main apa aja"
maka timbulah satu idea.ok aku jawab,apakata kita main urut-urut..best..aku jawab..cumi cakap ok..lah.tapi aku cakap..kalau main urut ni..kena buka baju..,ok cumi jawab,"su hc tolong buka "aku cakap..maka aku pun.pun tanggalkan bajunya..,"ok baring atas katil" aku cakap.maka cumi pun baring..setelah baring.aku lucutkan spender..nya..wah.kemaluan ku mula menegang..