Sudah Bugil Lagi Telanjang

80% of the Indonesian Teens watch porn at the expense of their studies Teenagers in Indonesia, worlds most populous Muslim country, are increasingly visiting porn sites usually the cost of their studies, the countries of female ministers said. Meutia Hatta Swasono has shown great concern about the problem and said that the "negative impact" of such material was the nations put children at risk. "In 2006, approximately 80 percent of adolescents aged 15 to 17 were vulnerable to access Internet sites with hardcore pornography, and most of them access to the sites while they study," The Telegraph quoted them as a matter of course . They cited the collection of toptenviews.com and said that Indonesia rank seventh in the world, with the highest tourist traffic to pornographic websites, many of whom helped by young people. But in a movement to curb this scenario, the government has a national action plan for anti-pornography families who are parents in the education, what kind of material, watch their children when they access the Internet. "This measure is expected to increase the level of awareness among parents that the future of their children is in danger because of the negative effects of pornography," said Swasono. The question surrounding the Indonesians access to pornography came to the fore recently, but it deals mainly with the Muslim groups attempts to ban porn much softer and public displays of affection. In fact, it was only last month that Parliament had the green signal for a law to ban Internet providers, customers access to pornography sites. Under this law, who is guilty of creating, transferring or downloading of pornographic or violent material will be 50000 pound fine or spend six years in prison. (ANI)

1 ulasan:

aZIZAH berkata...

DI TELANJANG DAN DI MAIN MAMAK TUKANG GAS

Saya Azizah. Pendeknya jiran-jiran panggil saya Zah saja. Saya suri rumah. Umur 32 tahun. Suami saya kerja sebagai salesman kereta. Anak dah tiga orang masing-masing berumur 9 tahun, 8 tahun dan 4 tahun. Kami tinggal di kawasan kampung Melayu tak jauh daripada Kuala Lumpur.


Hari tu hari Sabtu. Budak-budak tak sekolah. Selepas tertidur tengah hari (suami tak balik tengah hari tu, jadi saya tidur tengah hari) saya nak goreng jemput-jemput. Saya nyalakan dapur tiba-tiba gas habis. Saya panggil anak sulung saya, "Fazli, tolong pergi kedai mamak mintak dia hantar gas cepat, Mak nak masak!"


"Baik Mak, lepas ke kedai mamak, kami nak main bola kat padang sekolah…" terdengar suara Fazli yang terus berlari ke kedai mamak yang tak jauh dekat simpang ke luar kawasan kami tinggal.


Selepas tu saya masuk bilik air untuk mandi menyegarkan badan sebab tau ajerlah kalau tidur tengah hari mesti letih punya. Selepas mandi saya ke luar dan masuk bilik tidur untuk berpakaian (bukanlah maksud saya tak berpakaian masa ke luar bilik air tu). Budak-budak kesemuanya dah ke padang sekolah agaknya.


Tengah siap-siap pakai baju kurung dengan kain batik sarung saya terdengar orang memanggil kat pintu depan. Ada juga bunyi macam tong digolekkann. Mesti mamak hantar gas ni. Saya bergegas ke pintu depan dan membuka pintu. Tercegat di depan pintu tu mamak tong gas. Kedai mamak tu ada tiga orang pekerja. Seorang tua dua lagi masih muda. Dua puluhan gitu umurnya. Seorang daripadanya kurus kering. Yang seroang lagi tu agak gempal macam ahli gusti tapi saiz orang Malaysia jugak.


"Kakak ada order gas ke. Tadi itu anak datang kedai ada cakap gas rumah sudah abis. Sekarang saya bawak jugak gas baru!" Cakap si mamak tu tanpa ditanya. Rupanya mamak muda yang gempal tu hantar gas kali ni. Saya cakap kat dia, "boleh tolong bawak masuk ke dapur?


"Boleh, kakak punya pasal sampai bilik air pun saya boleh hantar…!" katanya tanpa segan silu sambil menyeringai menunjukkan giginya yang putih. Sudah lebih punya mamak, bisik saya dalam hati.


Sampai kat dapur, si mamak muda yang gempal tu menukarkan tong gas yang dah habis dengan tong baru. Dia pasangkan kepala gas tu ke tong baru.


"nanti saya cuba…," katanya sambil membuka gas dapur. Tap! Tap! Tap! Tapi tak menyala.


"Apa pasal takda api. Ini dapur sudah rosak mungkin," kata mamak tu.


"Takderlah, dapur ni OK!" kata saya, "boleh awak tolong tengokkan?"


"Boleh kakak punya hal semua saya boleh tengok…" kata mamak tu lagi sambil tersengih. Kurang asam punya mamak kata saya dalam hati.


Dia pun tanggalkan hos tengok sana tengok sini. Lepas tu dia pasangkan balik. Dia bukak lagi tap! Tap!. Tak menyala jugak dapur tu.


Kemudian saya beralih ke kiri sikit tengokkan tepung jemput-jemput yang dah digaul tu. Saya gaul sekali lagi dengan tangan, lepas tu cuci tangan kat sinki.


"mau bikin apa itu kakak?, mamak tu bertanya.


"nak buat cokodok"


"tapi apasal mesti ramas itu tepung?"


"Mestilah kena ramas? Awak tak ramas ke?" tanya saya.


"ramas jugak kakak, tapi saya ramas roti. Kalau apam saya cubit!" kata si mamak tu sambil tersengih sekali lagi.


Tap! Tap! Brrr. Dapur tu terus menyala. Dia tutup sekali, kemudian bukak sekali lagi dan dapur tu menyala.


"Sudak OK kakak."


"berapa?'


"Dua belas ringgit lima puluh sen!"


"nanti saya ambilkan duit!" saya cakap. Si mamak tu menyeringai jugak. Mamak ni lahir malam raya agaknya tersengih saja tak boleh tutup mulut, kutuk saya dalam hati.


Saya masuk ke bilik tidur di sebelah dapur tu sambil mengira-ngira duit dalam laci almari pakaian. Sedang saya mengira-ngira duit tu, tiba-tiba terasa macam ada orang di belakang saya.


Sebaik-baik saja saya berpaling. Mulut saya terasa dilekapkan. Oomp, oomp tak boleh nak bersuara. Rupanya tangan mamak muda yang gempal tadi memekap mulut saya sambil badannya yang sasa tu menghimpit saya ke almari.


"jangan bikin kecoh kakak, saya mau kasi seronok sama kakak. Kalau kakak bising saya kasi pukul nanti. Kakak diam-diam saja cukup."


Saya cuba meronta-ronta tapi badan dia terlalu kuat menghimpit saya. Lepas tu tangan kiri dia mula masuk dalam baju kurung saya dan merasa-ramas gunung saya. Terasa geli-geli. Lepas tu dia kucup bibir saya sampai tak boleh nak bernafas saya. Lidah dia tu terus menjalar dalam mulut saya. Tangan yang menutup mulut saya tadi sekarang dah mengusap punggung saya. Dia ramas punggung saya kuat kuat. Kemudian, tangan tu merayap masuk dalam kain sarung batik saya tu. Dia lalukan jari telunjuknya di sepanjang paha saya. Geli sungguh sampai menggelepar saya. Mulut saya masih tak boleh bersuara sebab lidah si mamak tu masih lagi menujah-nujah lelangit saya. Saya dah mula naik sasau. Geli amat sangat rasanya. Pantat saya mula kembang-kuncup berdenyut-denyut dan berair.


Lepas tu mamak tu londehkan kain saya. Tangannya merayap-rayap di merata tubuh saya. Gunung saya diramas-ramas dengan kuat. Putting susu saya digentel-gentel sehinggakan saya terlonjak-lonjak macam kera kena belacan. Pantat saya bukan sekadar berair malah macam sungai rasanya (lebih sikit bukan apa nak menggambarkan keseronokan tu).


Lepas tu mamak tu rebahkan saya ke katil kami. Dia terus menindih saya. Saya berasa bertambah sempit dada saya. Bonjol dalam kain pelikat dia tu terasa keras macam nak menikam sesiapa saja. Lepas tu dia londehkan kain pelikat dia dan seluar dalamnya. Terbeliak mata saya melihat batang dia tegang kebiru-biruan. Urat-urat nampak terang pada batangnya kepala batangnya berminyak-minyak. Besar sungguh batangnya. Panjang pulak tu. Tak tahulah berapa inci sebab mana ada pembaris masa tu. Batang dia tu asyik terjolok-jolok di beberapa tempat sekitar pantat saya yang berair macam sungai tu. Saya rasa macam orang mabuk. Mamak tu ramas dan gentel gunung dan putin saya macam orang gila.


Saya tak dapat menahan keseronokan. Saya lebarkan kangkang saya. Mamak tu menindih saya dengan lagi kuat. Saya dah mula mendengus-dengus. Argh, argh aragh. Mamak nak, mamak nak mamak nak saya mengerang-ngerang. Mamak tu lagi aktif. Lepas tu dia angkat kedua-dua kaki saya ke atas bahunya dan menolak ke depan sikit. Dia ambil bantal lalu letak bawah punggung saya. Saya rasa memang dah tak tahan sangat. Kalaulah batang mamak tu masuk pantat saya alangkah sedapnya, fikir saya.


Mamak nak mamak nak mamak nakkk!! Saya merengek. Dah tak malu sekarang. Kemudian terasa pantat saya dijolok batang yang keras macam kayu dan besar. Macam nak terkoyak rasanya pantat saya. Besar betul batang Mamak ni. Baru kira-kira setengah jalan, batang tu keluar balik. Saya tarik punggung mamak tu ke bawah. Batang dia masuk lagi sikit-sikit. Saya tarik penggung mamak tu ke bawah. Sambil saya angkat punggung saya ke atas. Saya dah tak malu lagi. Saya mahu mamak jolok saja batang dia seluruhnya ke dalam pantat saya. Sedapppp! Kalau mana-mana perempuan nak tahu batang Mamak memang sedap. Satu besar, dua keras kalau yang muda. Ketiganya bulunya. Dua tiga kali Mamak jolok-jolok tu sruppp. Rapat batangnya masuk dalam pantat saya. Pantat saya rasa penuh sendat dengan batangnya. Mamak tu tekan lagi badan saya. Selepas beberapa saat mamak tu tarik ke luar sikit batangnya kemudian jolok ke dalam lagi. Aduiii sedapppnya. Lepas dia pun sorong tarik batangnya. Saya rasa macam nak pitam. Saya tarikk punggungnya ke bawah setiap kali dia tarik batangnya nak keluar. Lidah mamak tu memang menjilat habis saya. Sekejap-kejap dia gigit kat tengkuk saya. Saya susah nak gambarkan sedapnya.


Sorong tarik mamak tu makin laju. Pantat saya dah banjir jangan ceritalah. Saya kemut kuat-kuat batangnya setiap kali dia sorong. Sampai Mamak tu mendengus, ahh..ahh…ahah setiap kali dia sorong ke dalam. Saya jugak agh, agh agh tak terkata. Kemudian, Mamak tu masukkan jarinya ke dalam dubur saya sambil menguis-nguis. Syokkk…tak pernah saya rasa begini sedap. Suami saya handal jugak tapi batangnya kecil sikit.


Sorong tarik tu berjalan sampi agaknya dua belas minit. Saya rasa bagai nak pecah pantat dan dada kena batang mamak tu. Sorong tariknya makin laju. Jarinya mengorek-ngorek dubur saya. Pantat saya dah lebam kot masa ni. Sedap…


Lepas tu saya rasa nak meletup. Punggung saya bergegar dan bergoyang-goyang. Kaki saya yang dibahunya tu merapat. Mamak tu pulak laju sorong tarik. Lalu aaahhhh….dia pun uhhhh… saya rasa dunia berpusing. Mamak tu lalu berhenti sorong. Dia rapatkan badannya ke badan saya. Kami berdua macam gempa bumi. Menggelepar, kejang…dan terpancutlah benih Mamak dalam pantat saya. Saya pejam rapat mata saya. Lepas setengah minit agaknya sayapun lepaskan kaki saya dari bahu dia. Saya rasa letih yang amat sangat. Kemudian Mamak tu tarik keluar batangnya daripada pantat saya. Walaupun besar tapi dah terkulai.


"Terima kasih kaka. Besok saya mau lagi…" kata mamak tu lalu menyarungkan kembali seluar dalam dan kain pelikatnya. Saya tersadai tak bermaya. Katil kami basah macam di siram hujan. Benih Lepas mamak tu keluar bilik saya tengok benih Mamak masih lagi meleleh keluar dari pantat saya.


Saya naik takut. Kalaulah termengandungkan anak si Mamak ni. Tapi saya puas sekali. Walaupun mulanya saya enggan, tapi Mamak Tong gas tu buatkan saya nikmat dan puas sekali. Suami saya belum tahu. Tapi nasib baik benih Mamak tu tak menjadi. Sejak itu saya mula berkhayal batang besar setiap kali nampak Mamak lalu depan rumah…