Awek Melayu Suka Onani

Seorang gadis melayu melakukan onani dengan menggosok memek tembam miliknya dengan jari dan kadang kala memasukkan timun dalam lobang memeknya. Saya sangat menikmati onani terutama jika timun itu agak lembik dan berlendir, rasanya mengalahkan konek seorang lelaki.perbuatan onani ini sudah saya lakukan selama bertahun-tahun, dan saya tidak pernah bersetubuh dengan mana-mana lelaki selain benda-benda panjang bulang masuk dalam memek saya.

caranya untuk berhenti daripada tabiat ini?

Saya telah berusaha untuk menghentikan onani saya tetapi suatu waktu, seorang teman telah mengintai saya sewaktu saya sedang telanjang bulat dan onani. saya tidak dapat melupakan itulah pertama kali memek saya dimasuki batang seorang lelaki dengan nikmatnya.

Tetapi selepas melakukan perbuatan lucah tersebut, saya jadi lebih ketagih melakukan onani daripada di entot oleh seorang lelaki,bagi saya' memek saya tidak terasa nikmat di masuki konek jantan, lebih enak buah terung dan buah timun lembut.

untuk waktu ini saya berharap ada seorang lelaki yang lebih besar koneknya untuk menyondol memek tembam ini, sebab saya juga amat keletihan mengocokkan buah terung dalam memek saya untuk mencapai kepuasa,
Walaupun ini tergolong berani untuk meluahkan kelucahan melampau tetapi saya rasa puas jika menyatakan kepada anda semua, dana dengan peristiwa ini pasti ramai diantara awek-awek yang melakukan onani tetapi mereka malu untuk bercerita kerana mereka ini agak lucah. tetapi bagi saya, semakin berani berkata lucah dan cerita lucah semakin mengerti untuk mendapatkan kepuasan, saya tidak mau menjadi hamba sex lelaki yang cuma mau puaskan dirinya dengan menyondol memek-memek kita tanpa belaskasihan.kepada semua lelaki yang biasa mengentot , tolong berikan kami kepuasan, jangan asal ngentot.

Tiada ulasan: